Παρασκευή 9 Μαΐου 2014

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΓΕΝΙΚΟΥ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΩΝ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ ΝΟΜΟΥ ΙΩΑΝΝΙΝΩΝ

Ιωάννινα,  9 Μαΐου 2014 

ΠΡΟΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ
  
        Αγαπητοί συνάδελφοι, θα ήθελα να σας ενημερώσω για την απόφαση μου να μην είμαι πλέον Γραμματέας και  μέλος του Δ.Σ. της Ένωσης μας  για προσωπικούς κυρίως λόγους, οι οποίοι  είναι η αιτία να μην μπορώ να σταθώ όπως αρμόζει στα καθήκοντα του Σωματείου μας.
Θέλω να ευχαριστήσω όλο το Δ.Σ. της Ένωσης για την στήριξη που έδειξε στο πρόσωπο μου δίνοντας μου
την θέση αυτή, αλλά δεν μπόρεσα δυστυχώς να σταθώ στο ύψος των περιστάσεων. Θέλω να ευχαριστήσω όλους τους συναδέλφους που με στήριξαν με την ψήφο τους αλλά και αυτούς που δεν με ψήφησαν  και να τους ζητήσω συγνώμη που δεν θα μπορώ πλέον να τους εκπροσωπώ.
Τέλος να ευχηθώ στον αντικαταστάτη μου αλλά και σε όλο το Δ.Σ. καλή δύναμη στην συνέχεια του αγώνα.

Σας ευχαριστώ όλους.

Μπακόλας Δημήτριος 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου